top of page
Search
  • Writer's pictureSarah Kay

Šokantno! V boksu je pristal! Tak v pasji šoli...

Updated: Jan 31, 2022

Zdravo, tukaj sem spet jaz, Tak!


Včeraj sem bil spet v pasji šoli, ko je prišel en podivjani štirimesečni bullterier mulc, ki mu lajajo ime Magnus. Nagajal je vsem, tudi mojima prijateljema Hulku, ki je po poklicu buldog in Pikici, ki obvlada vse koker španjele.


Vsi smo ga začudeno gledali


A lahko verjamete, da je Magnus ugriznil v rit našo malo čivavo Carico? Pa samo igrati se je hotela...

Njena mami se je tako ustrašila, da jo je takoj vzela v naročje..



Zgrabil ga je in nesel v box

Magnus je še kar naprej razgrajal in razkopaval travo, ril s smrčkom po cvetlični gredici, zato ga je trener zgrabil in odnesel v kovinski boks za psa. Moram vam zalajati, da mi ta njegova pasja uta res ni všeč...tako je hladna in neprijazna… zato bom priden, zelo priden!, da slučajno še jaz kdaj ne pristanem v njej.


Magnus je dobil timeout


Ko ga je dal trener na timeout v box za psa, smo imeli drugi kužki sicer svoj trenutek miru, a Magnus je začel res jokati in stokati. Čeprav nam je nagajal, sem želel skočiti do njega in ga polizati po ušesu.


Osnove pasje vzgoje

Oči mi zmeraj laja, da moram biti priden fant in ga ubogati. Zato tudi hodiva v šolo. Včasih je to res težko, še posebej takrat, ko vidim mojo najljubšo palico ali pa prijatelja Hulka. Takrat res ne znam ubogati. Trener je rekel, da me mora oči v takem primeru kaznovati in zapreti v boks za psa.


V moj leseni boks

Jaz ne razumem točno kaj trener misli, da me mora oči kaznovati. Mislim, da je to takrat, ko je oči hud in na glas zalaja "Tak!" in moram ves čas zraven njega hoditi. Ko pa pridem domov, pa sem prav vesel, ko lahko grem v moj leseni boks za psa, ki ga imam zelo rad... in ni nič podoben tisti hladni, zaporu podobni, pasji uti v katerem je sedaj mulc Magnus.. Moj pasji boks je lesen, topel, z mehko in toplo blazino. Moj boks je moj pasji dom.



6 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page