top of page
Search
  • Writer's pictureSarah Kay

Tak ima nov pasji boks

Updated: Jan 31, 2022

Ej! Jaz sem, Tak! Štiri tace in kosmat. Pa saj me že poznate...

Naj vam nekaj zalajam... moji ljudje so spet nekam čudni... Že cel teden gledajo malo mene, malo v kot pri TV-ju, pa spet malo merijo mene, potem pa spet tisti kot kjer jaz najraje ležim...


Oči premika TV gor in dol


Ni mi čisto jasno, kaj se dogaja. Šef našega tropa, tako se je sedaj oči po novem kliče, premika TV gor in dol, pa spet gleda mene.

Le kaj se dogaja, mi roji po glavi? Kaj me čaka? Kaj sledi?


Ko zvonec le zazvoni


Zazvonilo je! Kdo je prišel?? Hitro moram preveriti... Oči laja "Končno je prišel!", mene pa samo zanima kdo je... Kdo je? Kdooo jeee??? Kdooooo jeeeee????

O glej ga glej našega dostavljalca.

Nekaj se dogaja...


Prvi box, druga škatla, tretja škatla... Že cel dan nekaj trgajo, razmetavajo in sestavljajo. Potem pa reče mami, da me bo peljala na sprehod? Mami? Zakaj pa ne oči, ups oprostite... šef našega tropa?? Oči je fajn, mi meče palice... Zakaj so te škatle bolj pomembne od mene?


A je to res res? Tak imam novi box za psa??


Zvečer, ko se z mami vrneva iz dolgega sprehoda me pri vratih pričaka oči in me takoj pelje v dnevno sobo, kjer me čaka moj nova kletka za psa, no... oči pravi, da je to moj novi boks za psa. UAUUU noro! Kako je velik in prostoren! In kakšno super mehko blazino ima!!! A je to res samo zame?? Sedaj sem pravi alfa samec, z novim pasjim boksom, ki paše v našo dnevno sobo in še TV ima gor!



Iz lesa in naravnih materialov

Oči zalaja, da ga je kupil pri Anansi's Wood, kjer delajo te pasje ute, kot jim jaz rad pravim, iz lesa in naravnih materialov. Tudi premažejo ga tako, da če kužek les slučajno grize, mu le ta ne more škoditi. Jaz lesa sigurno ne bom grizel, imam raje palice, veliko palic.


Selfiji in poziranje


Seveda smo naredili tisoč novih slik, jaz in oči in za moja uta za psa v vseh možnih pozah.

Teh slik vam ne pokažem, sva smešna... vam pa pokažem tole sliko na osnovi katere je oči izbral box za psa, ki so ga potem naredili posebej zame.

A ni to kul??:



1 view0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page