top of page
Search
  • Writer's pictureSarah Kay

Tak ima novega prijatelja Chipsa

Updated: Jan 31, 2022

Zdravo! Tukaj ponovno Tak!


Moram vam povedati odlično novico! Imam novega prijatelja!! Ime mu je Chips. Jupiiiii…

To je Chips, a ni kjut?








Najin prvi sprehod


Najprej sva besedo ali dve zalajala preko ograje, danes pa sva šla skupaj na sprehod. Pokazal sem mu vse moje palice, a ga niso kaj preveč zanimale. Vsakič je samo zalajal, da je lačen in da želi domov.


Chips ne more tekati tako kot jaz


Oči je rekel očiju od Chipsa, da je zame fino, če prelaufam vsaj kakšnih 6 ali 7 kilometrov na dan, potem sem pa slišal, da pa Chips tega ne zmore, da ima prekratke noge.

Ampak meni je to prav vseeno, imam najbolj kulskega novega frenda in še soseda sva!



Chips je prišel na obisk


Po sprehodu je Chips prišel še k meni na obisk! Najlepši dan v mojem življenju!!!

Ko je videl moj kraljevski boks za psa, se je tako zaljubil vanj, da sta moj oči in njegov oči kar takoj šla na internet in na spletni strani Anansi’s Wood naročila še box za psa zanj! A ni to odlična novica?


Njegova pasja uta bo malce drugačna


Bo namreč malce manjši in ne bo imel ogrevane odeje tako kot moj (mene rado zebe, Chipsu pa je baje zmeraj vroče), imel bo pa nosilec za kamero iz zvočnik.


Ker nisem razumel zakaj točno on to rabi rabi, sem ga vprašal. Zalajal mi je, da je zmeraj, ko gre oči v službo zelo žalosten in mogoče si bosta sedaj lahko lajala na daleč…

Mislim, da je to odlična ideja in mogoče bom o tem zalajal še Pippi, moji dobri prijateljici, ki je po poklicu pomeranec.

5 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page